Did you know what? ^.^

♥ Jag har sen jag fick reda på att min klasskompis hette Chelséa i mellan namn alltid velat ha det jag med! :-)
♥ Jag går i en skola med inriktning sång, dans och teater. Så vi har alltså tre extra lektioner. Alla andra lektioner ingår ju.
♥ Två länder jag alltid velat åka till är USA och Thailand. Jag hoppas kunna åka till nåt av länderna i slutet av 2011.
♥ Jag ska starta en blogg med en 15-årig modell och hennes kompis i början på Mars, Hermy (modellen) bloggar (HÄR)
♥ Jag brukar oftast få huvudvärk efter att ha suttit vid datorn i bara 10 minuter, det är nåt knas med mig. /:
♥ Mitt besöksrekord är 212 besökare och mitt nyårslöfte är att få över 300 elever nångång, när vet jag inte.. O.o

Kommentarer
Jenny

sv: Tack så jätte mycket! :) Blir så glad,

Ja, jag vet inte varför jag började blogga. Det var så längesen. Men då var det nytt och sådär, jag ville prova på hur det var att skriva dagbok på nätet där alla kunde läsa den. Och efter det blev jag lite smått beroende och nu kan jag inte sluta :)

2011-02-01 19:24:07
URL: http://peanutcream.blogg.se/
Anonym

tacktack sötnos :)

jo jag mår sådär (:

hur mår du ?

2011-02-02 18:45:06
mysan

Tack, de rullar på du då?

2011-02-02 18:51:33
URL: http://myedenvad.blogg.se/
ida

hur gör du för att börja tjäna pengar :)?

kram

2011-02-02 19:31:51
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0