Hej alla gamla och nya besökare. Ja, ni hö...

foto2486 (MMS)

Hej alla gamla och nya besökare. Ja, ni hörde rätt. Igår hade jag 126 besökare och hitils har jag haft 52! :) klockan är inte ens så mycket. Jag har bara vart hemma och tagit en massa foton med min mobil. Jag har inte data för tillfälle men när min pappa kommer hem (16:00) så ska jag uppdatera mer. :D just nu får ni nöja er m. Ett mobilinlägg. Jag spelade precis playstation 3. Jag körde ett spel som heter crazy taxi. Snacka om roligt och svårt! Ikväll kanske jag ska t. Min farbror, det kommer bli askul om jag ska dit! Jag tänkte bjuda på 2 bilder nu. Hope u like it <3


Kommentarer
Linnéa

hejhej :D<3

2011-02-06 00:37:01
URL: http://neabenjaminsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0